Uherské Hradiště získalo ocenění za propagační spot města. Úspěch slaví také kolekce dárkových předmětů

Městské informační centrum a město Uherské Hradiště přivezli ze soutěže Turistpropag hned dvě ocenění. Druhé místo za sadu propagačních předmětů s motivy města a zvláštní cenu poroty udělenou Českou unií cestovního ruchu za propagační spot města.

V osmém ročníku soutěžní přehlídky turisticko propagačních materiálů Turistpropag uspěly hned dvě želízka v ohni, které do celorepublikové soutěže přihlásilo srdce Slovácka.

Kolekci dárkových předmětů pro turisty, návštěvníky města nebo i pro obyvatele, kteří vyjíždí do zahraničí, v loňském roce představilo městské informační centrum společně s městem Uherské Hradiště. Sadu aktuálně tvoří hrnky, dva druhy bio čajů, kvalitní čokolády, čtyři pohlednice, tužky, zvonek, turistický deník, trička, ale i ponožky, které se staly v předvánočním čase doslova hitem. Na přípravě dárků s motivy města se podílela uherskohradišťská grafička Irena Jandová.

„Velmi mě těší, jak pozitivně na celou sadu reagují turisté a také sami obyvatelé města. Ocenění od odborníků v cestovním ruchu je pro nás dalším potvrzením, že jsme se vydali správným směrem,“ říká Pavlína Jagošová, místostarostka Uherského Hradiště a zároveň potvrzuje, že i v letošním roce se kolekce rozroste o novinky.

Zvláštní ocenění za spot “Mám tě rád jako… Uherské Hradiště”

Zvláštní cenu poroty udělenou Českou unií cestovního ruchu získal spot „Mám tě rád jako… Uherské Hradiště“. Zabodoval mezi dvaceti spoty, které byly v roce 2022 uvedeny napříč celou Českou republikou. Za filmovým zpracováním stojí režisér a kameraman Jaromír Šallé. Spot představuje Uherské Hradiště jako skvělou destinaci k trávení dovolené a k efektivnímu využití volného času, který je možno prožít mnoha různými způsoby.

„Prezentace v cestovním ruchu se v posledních letech výrazně mění. Kvalitní spot, který dokáže motivovat turisty k návštěvě konkrétního místa, je dnes prakticky nutností. Svědčí o tom vysoká konkurence v soutěži, ale i pozitivní reakce těch, kteří se pro dovolenou v našem městě na základě zhlédnutí spotu rozhodnou,“ potvrzuje starosta Stanislav Blaha.

Z pohledu cestovního ruchu patří Uherské Hradiště k oblíbeným místům dovolené. Příjemná atmosféra města, srdečnost místních obyvatel, klima jihovýchodní Moravy a spousta volnočasových možností jsou skvělým předpokladem pro to, aby se zde turisté cítili skvěle a rádi se sem vraceli.

Přečtěte si  Skleněná umělecká symfonie ve Zbrašovských aragonitových jeskyních: Výstava Voda/sklo/voda opět láká na působivá díla sklářů

Autor: red Zdroj a foto: Město Uherské Hradiště, Wikimedia Commons

Doporučujeme


Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*