Po nově opravené polovině mostu Otakara Ševčíka v Brně se řidiči projedou v pátek ráno. Změnu organizace dopravy plánuje ŘSD během noci z 20. na 21. června. Aktuálně probíhají finální dokončovací práce.
„Omezení dopravy bude podobné, jako v případě realizace první etapy prací. Provoz na mostu bude opět veden v režimu 1+1, a to jedním jízdním pruhem v každém směru. Opravovaný úsek řidiči objedou po přehledně značených objízdných trasách, které budou odlišné pro vozidla do 6,5 tun a nad 6,5 tun. Přechodné dopravní značení bude rozmístěno na příjezdových komunikacích a dálnicích. Cílem je odklon nejtěžší a tranzitní dopravy na objízdné trasy mimo centrum. Objízdné trasy jsou koordinovány a jsou totožné s probíhající opravou mostu v ulici Ostravská, která 21. června také pokročí do 2. etapy,“ přiblížil dopravní situaci ředitel Závodu Brno ŘSD David Fiala.
Objízdné trasy
- Ve směru na Svitavy objedou vozidla nad 6,5 t úsek po dálnici D1 a dále východní částí Velkého Městského okruhu (VMO Žabovřeská)
- Objízdná trasa, směr centrum, bude vedena pro vozidla do 14 t po ulici Bělohorská, Olomoucká, směr Centrum
- Objízdná trasa, směr centrum, bude vedena pro vozidla nad 14 t po ulici Bělohorská, sil. I/50 ul. Ostravská, Holzova, zpět na sil. I/50 ul. Ostravská, směr centrum
Opravu mostu Otakara Ševčíka v Brně na silnici I/42 realizuje sdružení OHLA ŽS, a.s. a Metrostav TBR a.s. „Během prací na první polovině mostu došlo k půlročnímu prodloužení termínu dokončení. Po odkrytí mostního svršku stavby mostu jsme zjistili zhoršený stav konstrukcí oproti předpokladu zadávací dokumentace. V části stavby jsme proto museli vyměnit krajní nosníky nosné konstrukce. To znamenalo změnit projektovou dokumentaci a zajistit výrobu nových předpjatých nosníků a navazujících částí. Druhou etapu prací již předpokládáme bez zdržení. Opět bude však vše záležet na tom, v jakém stavu se bude nacházet další část konstrukce po odkrytí svrchních vrstev. Zprovoznění celého mostu bez omezení provozu plánujeme v letních měsících příštího roku,“ doplnil vedoucí projektu ze společnosti OHLA ŽS, a. s., Petr Novotný.
Autor: red Zdroj a foto: Ředitelství silnic a dálnic ČR
Buďte první kdo přidá komentář